Reparam turbina sau cumparam una noua?
Inainte de a se gandi macar daca exista sau nu posibilitatea de a repara o piesa, foarte multi dintre conducatorii auto cauta informatii despre inlocuirea acesteia, neglijand uneori total si aceasta posibilitate mult mai accesibila din punct de vedere al investitiei. Iar daca avem in vedere exclusiv raportul calitate-pret asigurat de serviciul de reconditionare, greseala este una care trebuie evitata cu orice pret.
Efectuand o simpla interogare pe Google referitor la pretul unei turbine auto vom avea o surpriza cat se poate de neplacuta, asta cel putin din punct de vedere al pretului pentru una noua. Practic, fara a lua in considerare criterii precum brandul sub care a fost produsa sau marca autoturismului, o turbina auto este disponibila cel mai frecvent la un pret cuprins intre 450 si 3.000 euro.
[allowphp useadvancedfilter] if ( is_single() ) {[/allowphp useadvancedfilter]
[allowphp useadvancedfilter] } else { [/allowphp useadvancedfilter]
Continuare
[allowphp useadvancedfilter] } [/allowphp useadvancedfilter]
Continuand pe acelasi fir, aflam ca pentru reparatia unei turbine auto se utilizeaza piese noi iar serviciul in sine presupune inlocuirea tuturor componentelor defecte sau uzate. Totodata, o informatie cat se poate de relevanta la ceea ce ne intereseaza este si aceea ca in cadrul procesului de reconditionare are loc si echilibrarea dinamica, o etapa foarte importanta cu rolul bine determinat de a reduce vibratiile axului turbinei la zero.
In aceste conditii, adaugand si faptul ca la reconditionare se utilizeaza intotdeauna piese originale, iar reconditionarea este insotita de o garantie de 1 an fara limita de km, ce facem? Reparam turbina sau cumparam una noua? Desigur, in cazul in care bugetul nu este o problema, o piesa noua ar fi intotdeauna de preferat. Sa nu uitam insa ca exista si situatia, cea mai frecventa de altfel, in care achizitia unei turbosuflante noi nu este la indemana oricui. De aceea, privind chiar si numai din acest punct de vedere, intrebarea de la inceputul articolului devine fara doar si poate una retorica.