Motorul 2.0 TDI de 140 cp folosit de grupul VAG

Top 10 motoare diesel de evitat

Top 10 motoare diesel de evitat daca vreti sa cumparati o masina second hand

  1. Motorul 2.0 TDI de 140 cp folosit de grupul VAG.

Volkswagen conduce topul motoarelor diesel cu probleme cu versiunea 2.0 TDI care dezvolta 140 cp. Acest motor il regasim pe mai mult modele din grupul VAG, dar la noi este popular pe modelele Volkswagen Passat si Audi A4. Dupa ce au produs unul din cele mai fiabile motoare diesel, cel de 1.9 TDI cei de la Volkswagen au lansat motorul 2.0 TDI, dar din pacate aceasta versiunea are foarte multe probleme de fiabilitate.

Principalele probleme la acest motor apar la injectoare, garnitura de chiuloasa, tija hexagonala, arborele de echilibrare, pompa de ulei si senzorii motorului. Pe langa toate astea mai apare si consumul de ulei foarte ridicat… cu siguranta este un motor de evitat.Motorul 2.0 TDI de 140 cp folosit de grupul VAG

  1. Motorul 2.0 diesel de 98 cp regasit pe Land Rover

Modelul Land Rover Freelander a fost echipat cu un motor diesel de 2.0 de la BMW si un motor diesel Rover 2.0 de 98 cp. Motorul oferit de BMW a fost unul foarte bun si fiabil, dar cei care au optat pentru varianta mai ieftina de la Rover 2.0 si 98 cp, au intampinat probleme serioase.

Daca va ganditi sa cumparati un Freelander second este este de preferat sa evitati motorul diesel Rover 2.0 de 98 cp.Motorul 2.0 diesel de 98 cp regasit pe Land Rover

  1. Motorul de 3.1 TD prezent pe modelul Jeep Grand Cherokee

Motorul  3.1 TD de 140 cp prezent pe modelul Jeep Grand Cherokee este cu siguranta cel mai mare esec al constructorului american. Acest motor dupa doar cateva zeci de mii de kilometri rulati incepea sa consume ulei, sa piarda ulei prin anumite zone si puterea scadea la 70-80 de cai aproximativ.

Incercati sa evitati acest motor daca doriti sa cumparati un Jeep Grand Cherokee second hand.Motorul de 3.1 TD prezent pe modelul Jeep Grand Cherokee

  1. Motorul 2.0d 184 cp regasit pe BMW F30

Acest motor a fost in mare parte unul fiabil, singura problema intalnita frecvent a fost la distributie. Lantul distributiei era garantat sa functioneza in conditii optimite sute de mii de kilometri, dar dupa doar aproximativ 100.000-150.000 de kilometri rulari ceda.

Daca va ganditi sa cumparati acest model de BMW second hand este ideal sa inlocuiti lantul distributiei imediat dupa achizitionare si sa il verificati periodic.Motorul 2.0d 184 cp regasit pe BMW F30

  1. Motorul de 2.2 l TDCi PUMA ZSD-422 prezent pe Ford Ranger

Ford a folosit motorul de 2.2 litri atat pe Ranger cat si pe Transit si ambele au avut probleme, fie ca vorbim de cel de 120 cp sau cel de 150 cp. Acest motor indiferent de puterea dezvolata are numeroase probleme, dintre care cea mai intalnita este consumul mare de ulei.

Recomandarea noastra este sa va orientati spre alte motorizari mai fiabile daca doriti sa achizitionati second hand unul din cele doua modele.Motorul de 2.2 l TDCi PUMA ZSD-422 prezent pe Ford Ranger

  1. Motorul diesel de 2.0 litri care dezvolta 145 cp si este prezent pe Subaru Forester

Subaru produce masini foarte fiabile, dar majoritatea sunt echipate cu motoare pe benzina.

Motorul diesel de 2.0 litri si 145 cp a fost un mare esec pentru Subaru, deoarece s-au descoperit foarte multe probleme electrice si probleme majore la turbina.

Daca sunteti pasionati de Subaru Forester, alegeti un motor pe benzina si nu o sa regratati alegerea facuta.Motorul de 2.0 care dezvolta 145 cp si este prezent pe Subaru Forester

  1. Motorul 2.2 dCi prezent pe Modele Renault

Generatiile de motoare diesel vechi ale constructorului Renault nu prea au fost cunoscute pentru fiabilitate. Exceptie nu face nici motorul 2.2 dCi prezent pe mai multe modele Renault din generatia 2001-2005. Principalele probleme ale acestui motor au fost injectoarele si pompa de motorina care cedau dupa aproximativ 100.000-150.000 de km.

Daca vreti sa cumparati un Renault diesel second hand va recomandam sa alegeti motoarele diesel 1.5 dCi,  1.9 dCi sau 2.0 dCi.7. Motorul 2.2 dCi prezent pe Modele Renault

  1. Motorul 1.6 tdci prezent pe generatia 2 de Ford Focus

Generatia a 2-a de Ford Focus a avut probleme atat la versiunea de 90 cp cat si la versiunea de 110 cp la motorul diesel 1.6 tdci. Pe langa alte problema minore, principala problema majora aparea la turbina auto dupa circa 100.000 de kilometri.

Pentru simpatizantii modelului Focus nu recomandat achizitionarea unei masini second hand cu acest motor.Motorul 1.6 tdci prezent pe generatia 2 de Ford Focus

  1. Motorul 2.0 HDI prezent pe mai multe modele Citroen

Motoarele 2.0 HDI de 90 si 136 cai putere,  prezente pe modele Citroen mai vechi au avut multe probleme tehnice.  Cel mai cunoscut model Citroen cu probleme este C5.

Incercati sa evitati acest motor Citroen daca achizitionati un model mai vechi.Motorul 2.0 HDI prezent pe mai multe modele Citroen

  1. Motorul 1.9 Multijet prezent pe modelele Fiat

Din acest top nu putea sa lipseasca Fiat, care a avut mai multe probleme la motoarele diesel de generatie veche. Problema cea mai des intalnita la motorul diesel 1.9 Multijet 130 cp, este consumul mare de ulei si consumul mare de motorina.

Daca va ganditi sa achizitionati un Fiat second hand dotat cu acest motor, ar fi bine sa il evitati si sa optati pentru un motor pe benzina sau alt motor pe motorina.Motorul 1.9 Multijet prezent pe modelele Fiat

share post:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *